loading...

khabar

ارزانترین قیمت ساندویچ پانل قبل از اینکه بخواهیم قیمت ساندویچ پانل را بررسی کنیم، به اطلاعاتی در مورد خود ساندویچ پانل نیاز داریم. ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی پیش ساخته است که می توان از آن بر

ارزانترین قیمت ساندویچ پانل

قبل از اینکه بخواهیم قیمت ساندویچ پانل را بررسی کنیم، به اطلاعاتی در مورد خود ساندویچ پانل نیاز داریم. ساندویچ پانل نوعی مصالح ساختمانی پیش ساخته است که می توان از آن برای ساخت دیوار و سقف انواع سازه ها استفاده کرد. این پنل از سه لایه تشکیل شده است. لایه سبک بین دو صفحه شکل و ساختار اصلی ساندویچ پانل است. به لطف خواص این محصول، ساخت و سازهای ساختمانی با ساندویچ پانل آسان تر و ایمن تر شده اند. می توان گفت این محصول جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی مانند سیمان، آجر و گچ می باشد.

فواید ساندویچ پانل را بدانید 

همانطور که قبلا گفتیم ساندویچ پانل از محبوبیت بالایی برخوردار است و دلیل این محبوبیت نیز مزیت های این محصول است. از مزایای ساندویچ پانل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • وزن پایین ساندویچ پانل که جابه‌جایی آن را ساده کرده است.
  • استحکام بالا که امنیت سازه‌ها را افزایش داده است.
  • مقاومت بالا ساندویچ پانل در برابر عواملی مانند آتش سوزی و زلزله.
  • یک عایق عالی در برابر عوامل حرارتی، برودتی و صوتی.
  • برخورداری از خاصیت مونتاژ و دمونتاژ.
  • مقاوم در بربر زنگ زدگی.
  • مقاوم در برابر رشد گیاهان و نفوذ حشرات موذی.
  • قیمت نسبتاً پایین در مقایسه با مصالح سنتی مانند سیمان و آجر.

البته درست است که قیمت ساندویچ پانل نسبت به مصالح سنتی پایین‌تر است، ولی هرچقدر که کیفیت ساخت این محصول بالاتر باشد، مشخصاً از قیمت بالاتری نیز برخوردار می‌شود. شما می توانید جهت خرید ساندویچ پانل به سایت کبیرپانل مراجعه کنید. 

ساندویچ پانل تهران

اگر قصد خرید ساندویچ پانل در تهران را دارید می توانید به محصولات کبیر پانل اعتماد کنید. این گروه با سابقه طولانی و تجربه مفید تولید کننده انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری بوده و با به روزترین تجهیزات صنعتی همواره سعی در تولید و فروش محصولات با کیفیت داشته است. همچنین این شرکت دارای گواهینامه استاندارد و آزمایشگاه های بسیار مدرن و مجهز می باشد. در صفحه محصولات وب سایت ما می توانید اقسام پانل های ارائه شده را مشاهده کرده و برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل با شماره تلفن مندرج تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شده و با تمامی خدمات و محصولات آشنا شوید.

خرید ساندویچ پانل از کبیر پانل

همانطور که در بالا ذکر شد، پنل های چند لایه در طرح ها و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را از سایت کبیر پانل خریداری نمایید. لذا در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ساندویچ پانل و یا خرید ساندویچ پانل دیواری و سقفی و دیگر محصولا با کیفیت این شرکت با ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوران حرفه ای ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

آدرس : تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش پنجم شرقی، پلاک ۲۷، واحد ۶

۰۹۱۲۸۴۸۱۴۴۹

ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
آرشيو
  • 1401